luni, 2 aprilie 2012

Descrierea Mea

Incredible Yogha este un site scris de... Mine.
Dacă vei practica zilnic Yogha, ceea ce nu este dificil aproape deloc, vei înţelege că atât Tu cât şi Eu ne putem cunoaşte foarte bine, numai să vrei.
Eu fac un efort considerabil Acum să încerc să te cunosc şi, îţi spun sincer, nu reuşesc oare este nevoie şi de Tine?    
În jocul acesta care există între noi doi cred că Eu sunt mai câştigată decât Tine şi o să îţi spun şi de ce.
Pentru că încerc să te cunosc.
Oare Tu poţi face acest lucru?
Nu este un efort pentru că  Eu nu aştept nimic de la Tine că să faci pentru Mine ci
Paradoxal sau Incredibil aştept să faci ceva pentru Tine.
Oare îţi cer prea mult Timp să începi Acum sau mă vei amâna pentru Mâine?
Că să şti Eu nu te mai aştept şi nu ai decât să te amâni pe Tine că Eu nu mai fac Nimic pentru Tine.
Îţi tot spun te dădăcesc şi Tu Nimic nu ai nici o reacţie pro sau contra Mine.
Ba ai vrea ba nu ai vrea, ba mă vrei ba nu mă vrei, dar Tu tot pro-st  rămâi.
Ei bine Eu cu proşti nu mă aliez deoarece ar însemna să trăiesc şi Eu pe Mâine.
Şi nu vreau să trăiesc aşa într-un chin în care Eu să încep ca tine să mă uit pe Mine.
Oricât ai nega între noi doi ziua de Mâine nu e, am căutat-o eu deja şi nu am găsit-o deoarece iată am ajuns să mă dau pe Mine pentru o zi de Mâine şi să învăţ Eu ceea ce Tu ar fi trebuit să şti deja că Ieri nu a fost tocmai o zi grea.
Pesimism, pesimism ajungi să fi euforic eufenist Eu-feminizat.
Şi iată cum în loc să stau de vorbă cu un Bărbat ajung să stau de vorbă cu Mine în-sumă.
Melancolie, melancolie, ajung Eu oare să fiu ca şi Tine?
Te cert mă simt mai bine, te ascult mă simt mai ... .
Ei bine de ce aş fi Eu un subiect de bârfă pentru Tine sau de insultă?
Parcă erai euforic alaltăieri şi azi ai devenit eufenist ascunzi jignirile sub preş.
Unde este ieri? Ce ai făcut cu ziua de ieri?
Nu cumva pot spune că ne-am pierdut ziua de Ieri?
Iată ce ai făcut Tu ieri ca să şti: -ai spus că alaltăieri a fost o zi mai bună pentru tine şi că azi de simţi cam prost. Eu nu zic nimic despre Tine că nu mi-aş permite, nu te cunosc oare cine eşti Tu?
Mie îmi este foarte simplu să te descriu în doar câteva cuvinte – ziua de Ieri ce ai făcut-o?
Şi iată nu spun Nimic despre tine rău dar tu începi să mă înjuri pe mine sau să mă cerţi aşa: -ce te interesează pe Tine? cine eşti Tu să îmi dictezi Mie ce am de făcut Eu?
Ei bine Eu deduc aşa din cuvintele tale: -pe Tine nu te interesezi Tu! şi cine eşti Tu să îmi dictezi mie ce nu am de spus sau de făcut?
Ai vrea să stau numai lângă tine, ai vrea să stau numai cu tine, iată este ora 18.30 azi 25.04.2012 şi nu am făcut nimic pentru Mine din cele obişnuite să le fac şi a trecut Timpul şi eu am aştepat şi Degeaba Tu Nimic nici un semn de viaţă, nici o atenţie sau iscoadă că la urma urmei şi eu aş putea să te înşel pe Tine.
Cum se face că Eu nu pot înşela aşteptările Tale?
Foarte simplu - pentru că Tu nu îţi doreşti nimic, nu de la Mine, ci de  la Viaţă.
Pe când eu dacă îmi doresc nici pe Mine nu mă crezi.
Aşadar mai bine fă Yogha şi o să vezi ce bine e fără Mine.
Fara poimâine şi fără Mâine tu ajungi să cunoşti ziua de Ieri şi vei face toate zilele tale o zi de Ieri.
Dumnezeu să te ajute să ajungi ziua de Azi dar nu te văd bine.
De ce?
Pentru că nu crezi în Dumnezeu.
Oare mă înşel Eu?
Nu cred.
Dar Tu şti cine este Dumnezeu?
Ei vezi că nu şti?
Şi ai vrea să trăieşti ziua de azi? Sau te mai chinui?
Te mai las un pic să văd te mai chinui?
Eu merg nu stau şi de aceea ţi se pare straniu că te-am părăsit dar nu este aşa deoarece Eu sunt cu Tine.
Şti cine sunt Eu?
Mâine.
Nu e greu dar ziua de ieri parcă a devenit mai uşoară ca cea de Mâine.
Cu diferenţa că Tine şi cu Mine suntem doar un Eu.
Iată yoga nemişcării. Vrei să ieşim?
Vrei să şti cine sunt ea cea care scrie aici?
Scrie şi tu dar nu pe bloggerul meu ci pe emailul ataşat lui.

dar nu cu Mine ci doar Tu.

doar cu Mine nu doar Tu?
Răspuns: Dacă Eu m-aş asculta pe Mine aş fi proastă şi Tu Nimic.
Astfel voi ajunge Singură.
Şi tu un trubadur nebun.
Care face pe plac tuturor Numai lui în-sumă nu.
Cum ar fi să mă port şi Eu cu Tine?
Dute doar Tu.
De ce ea m-ar copia pe mine şi tu ai rămâne cu ea?
Răspunde-ţi: pentru că sunt un prost.
Iartă-mă!
Cine îşi asumă rolul de Bărbat?  

Stai nu pleca că mi-am dat seama.
Vrei să ieşi cu Mine şi eu nu ştiam.
Nu te-am auzit.
Încă vorbeam singură şi Tu eşti deja lângă Mine.
Deja vorbeam singură şi Tu eşti încă lângă Mine ...asta face parte din categoria femeilor frustrate care ar putea să îşi piardă soţul deoarece nu sunt atente la ele.
Vorbeam singură şi Tu eşti lângă Mine ......... asta e pentru noi doi
Facem parte dintr-un grup de oameni care se iubesc.
Nu suntem singuri.
Avem o responsabilitate.

Doar nu cu Mine ci doar Tu ...... este ca şi cum mi-ai lua locul şi nu se cade să fi femeie ci Bărbat deoarece aşa te-ai născut.
Este o frază pe care tu ţio rosteşti în minte dar mie îmi spui Doar cu Mine nu doar Tu?
Deoarece eu deja începusem să simt că joci teatru cu Mine şi Eu sunt sinceră cu Tine.
Chiar vreau să te ajut.
Vrei să rămâi prost?
Sau vrei să rămâi şi tu singur?
Iubeşti pe cine nu trebuie.
Adică nu iubeşti.
Şi şti ce faci?
Te închini la un Drac.
De unde ţi-ai da seama?
Pentru că şi Eu am început să te drăcui.
Stai nu pleca vin cu Tine.
M-a luat vorba şi am uitat că orice ar face Bărbatul eu trebuie să accept.
Da.
Ieşim împreună Eu umilă şi tu Bărbat.
Dar Tu şti bărbate care este diferenţa între ce era o dată şi ce este Acuma?
Ai ajuns bărbat.
Ştiai?
Nu.
Iată ai învăţat ceva.
Ce anume?
Să spui Nu.
A şi ce e aşa o chestie de mare?
Este pentru că ai ajuns să nu te mai gândeşti la ziua de Ieri.
Ei şi ce?
Este pentru că nu ţi se mai pare greu să treci peste ziua de Ieri.
Şi ce ar trebui să fac?         (eu nevasta lui am ajuns să-l prind cu mâţa în sac adică s-a lăsat prins de mine şi nu mai fuge hai hui pe unde i se năzare lui, halal şi eu nevastă ce să spui altceva mai bun nu am de făcut decât să-mi cresc bărbatu de parcă mama n-a avut, hai succes voi nevestelor care mai luaţi bărbatul relelor şi vă lăudaţi că sunteţi bune dar habar nu aveţi că el are deja prostată şi disfuncţie erectilă, halal bărbat, ce mai nevastă, de aş ajunge să spun aşa ceva)
Să nu-ţi mai pese ce-ai fost Ieri sau ce n-ai făcut Ieri şi să începi să faci de Azi.
Păi ce contează asta?
Contează pentru că aceea sunt tot asta şi tu acela de acolo vino mai aproape să te aud şi eu.
Iată ce se petrece cu bărbatul care nu vorbeşte tare.
Ce anume?
Cine întreabă Tu?
A mă miră că întrebi tocmai Tu credeam că nu ai glas.
Ei bine nu mă lăsa aşa şi spune-mi că m-am enervat acuma!
Nu îşi aude glasul inimii. E bine?
Nu înţeleg Nimic.
E logic din moment ce Tu până acum ai ascultat de altcineva alaltăieri şi ieri ţ-i s-a părut o viată grea.
Mă bagi în ceaţă de tot.
Asta şi încerc să fac să te aburesc ca să îţi treacă să te mai uiţi.
Ei bine gata mi-e de ajuns
(nu ştiu cum se scrie îmi e am 45 de ani şi am uitat de la şcoală până acum şi nu sunt bărbat dar fraza de mai sus este a bărbatului meu din mine, nu vă gândiţi la prostică sunt singură, e vorba de partea mea bărbătească sau solară sau yang care îmi dă putinţa să acţionez şi singură. Să o fac?).
Ce e bine că nu e nimic bine.
E bine nu e bine lasă-mă că nu mai pot să te ascult am avut toată bunăvoinţa dar nu mai pot.
Şi ce te oblig eu, de ce stai?
Atunci ies.
Şi ce îmi spui mie?
Unde să merg?
Unde te-am trimis.
Şi anume unde că nu ştiu am uitat.
Ei bine ce sunt eu să îţi spun ce să faci tu?
Ce mai contează spune.
...
A da tu eşti? Nu te pot suporta.
De ce?
Pentru că ştiu cine eşti.
Şi cine sunt Eu?
... a ieşit deja ...
??
Nu?
Voi ce spuneţi are efect?
Relelor ielelor mi-aţi furat bărbatul.

azi 27.04.2012 ora 12.05, incredibil sau nu am ajuns eu ieri la forţele de muncă ale judeţului ilfov şi căutam nu cursurile de limba engleză cât laboratorul de testare psihologică pentru şcoala de şoferi, oare d.Călin Georgescu vede acest articol deoarece am tare nevoie de maşina care mi-a promiso fie ea şi Mercedes A160 de culoare galbenă şi cu o albinuţă ca acţipild şi semnul copil minor îl am eu deja cumpărat din 2004 cred o dată cu rucsacul Nivea pentru mamă şi baby. D.Călin trebuie să mergeţi la forţele de muncă ilfov dacă v-aţi descotorosit de mine acum  




Voi complea cu descrierea mea deoarece lipseşte, cea de sus este numai un test de perspicacitate pentru bărbaţi.

Descrierea Mea?
Sensibilă!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.