marți, 10 aprilie 2012

Despre Viata

Lista lui Shindler
http://www.cinemarx.ro/filme/Rebecca-Rebecca-20736.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Laurence_Olivier
Sir Laurance Olivier 1907-1989                      
http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Fontaine
Joan Fontaine-  1917  
Fabulele lui La Fontaine
http://www.povesti-pentru-copii.com/fabule.html
http://ro.wikipedia.org/wiki/Jean_de_La_Fontaine



http://www.movieactors.com/actors/georgesanders.htm
http://ro.wikipedia.org/wiki/George_Sanders
George Sanders - 1906 -1972 - actorul=avocatul vasile marius nenicu

http://www.cinemagia.ro/actori/cezar-petrescu-45915/poze/
Cezar Petrescu 1892-1961 - tatăl lui Joe di Maggio şi Marlon Brando (nu a vizitat ţara noastră acum 1,2 ani de ce spun că a murit în 2004?).



http://en.wikipedia.org/wiki/Joe_DiMaggio
Joe di Maggio 1914-1999
http://www.joedimaggio.com/
Joe di madgio tatal lui Calin Georgescu 1962-
si mama sa a fost Marilyn Monroe sotia lui Joe di Madgio cu care inca pastra o relatie in ciuda interventiilor unui avocat, medic sau menajera, persoane care alaturi de scenaristi, fotografi si regizori si-au dorit sa stinga (opusul atingerii) o stea.
Viata anterioara - Ion Antonescu 1882-1946
Mohandas Karamchand Gandhi1869-1948 sotia Kasturba Mohandas Gandhi1869-1944
Sarada Devi 1853-1920 sora cu Mahatma Gandhi

http://ro.wikipedia.org/wiki/Marlon_Brando
Marlon Brando 1924-2004
Tatăl lui Eric Roberts şi al lui Vasile Marius Nicu,

Adăugaţi o legendă

 Nihat Alptuğ Altınkaya 1979

Marlon Brando
Eric Roberts
Eric Roberts - 1956 - tatăl lui Vali soţul lui Corina Saru sechestrată şi pusă la munca vilei de către soţul ei... .
Evident inspiraţi cei care mai pun filme şi emisiuni la tv întro anumită ordine. Că dacă nu vedeam filmul Rebecca nu ştiam că vina purtată de o persoană este alta decât cea pe care o credeam eu. Vizionând oribila piesă de la Ion Dacian în afară de frigurile şi duhurile r(m)ele mau apucat şi dorinţele de ... cred că intuiţi dvs. ce vreau eu să spun. 
Ca să reiau tema din articolul precedent deci lipsirea de viaţă sau de destin o poartă vina baba sau slujnica sau  camerista fostei soţii care nu că o iubea pe Rebecca ci îl iubea pe Max şi ca să îl păstreze pe Max pentru ea a făcut în aşa fel încât Rebecca să aibe un amant sau un văr. Rebecca fiind ocupată cu amantul şi încurajată de baba ei evident moare deoarece face un adulter sau îşi înşală soţul foarte gelos tai şi rescriu gelozat de baba soţiei. Când pică babele femeilor? În esenţa sa nu matroana sau stăpâna lui Jenifer (soţia a doua de Winter) era cea care îi urzea un viitor negru deoarece făţărnicita ei iubire în zadar o arată faţă de Max că acesta iubeşte o fată mai tânără şi frumoasă sau mai bună cum este şi normal. Ci evident uzurpatoarea este ... am mai  scris eu pe undeva că rolul negativ trebuie jucat de cel mai bun actor? de ce? Pentru că nu trebuie să inspire la ură sau a la fi copiat ci trebuie să inspire la ceea ce este şi anume un mare actor (actriţă).
Şi deci o baba sau mama falsă a unei femei poate atrage bărbatul acesteia pentru ea şi poate ispiti prin adulter pe fica sa deoarece astfel ea reiese a fi mai bună, mai curată, mai neîntinată şi moare cu gândul că a învins în viaţă fiind mai bună. Oricum în scena unei a doua căsnicii ea este fericită că Max nu o dă afară şi şia atins scopul prin a îl păstra. Readuce în scena prezentă secvenţe din trecut sau chiar păstrează casa identic aşa cum era când trăia Rebecca şi desigur groaza se instalează în căsnicia a doua a lui Max dar soţia acestuia învinge prin puritate şi neîntinare fiind perfectă comparativ cu baba. Planurile ucigăltoacei reuşesc în punctul în care (din piesă că filmul este de abea mâine partea a doua cred) îi recomandă soţiei să poarte rochia lui Rebecca sau sora lui Max care îi cere ca o premergere spre ispitire să se îmbrace mai decoltat nefiind stilul ei. 
În esenţa idei trebuie subliniat un aspect destul de important şi anume Minciuna sau ascunderea adevărului.
Este tot o lege a ştiinţei yoga şi chiar una de la baza teoriei de bază a fiecărui asiprant la practica yoga. În manualele de hârtie ale cursului de yoga al d.Gregorian Bivolaru - Yama şi Nyama sunt denumite ca fiind principii de bază ale practicii yoga sau cele care fac posibilă începerea practicării yoga. Fără deci o fundaţie solidă orice clădire se dărâmă. Sunt curioasă în film arde castelul de adevăratelea că laş vrea eu dacă există şi nu este doar o machetă. Chiar şi ars aşa. Şi spun asta deoarece a fi un incendiu este de fapt o căsnicie putredă dacă există doar cei doi, dar cum este şi baba primei soţii iată deci cum trecutul îl bântuie. Slăbiciunea masculină sau a ierta ceea ce nu este de acceptat a fi iertat. Deci ca să revin - Minciuna sau ascunderea adevărului determină spălarea creierului sau uitarea sau nesimţirea vieţii sau moartea simţurilor şi deci moartea psihică a unui om care duce la alzhaimer. Nu este obligatoriu să fi bătrân ca să nu mai ai simţurile gustului, mirosului şi cel mai grav auzului. Dacă primele două sunt determinate de o înfundare a nadisurilor printro alimentare a organismului excesiv bazată pe carne sau pe prăjeli şi condimente, cel de al treilea este un simţ afectat de percepţia eronată a vieţii deci este un simţ mai subtil care este un afect al efectului de a sculta de vorbele unor persoane mai mult decât de propriul glas al inimii sau propria voce a îngerilor păzitori. Vorbele pot crea rezonanţă, ele deci în acest film au avut puterea de a o înpinge pe Jenifer pe scări şi a cădea dar de fapt cu mult înainte de a cădea eu ştiam că o să cadă sau am simţit sau am presimţit şi asta înseamnă că baba lui Rebecca a avut furia de înpinge pe scări pe Jenifer. Fie a gândit asta fie a simţit vulnerabilitatea de a cădea ca pe o oportunitate de a muri fără vina ei, ea neatingândo. 
De ce Lista lui Shindler? Pentru că înainte de acest film a fost despre viaţa lui Hitler pe naţional geografic şi ştiu din alte "documentare" că sa vehiculat un proces despre această listă. Şi apoi numele lui Adam Shindler. 
Eu mă uit la acest film evident trează pentru a fin observa diferenţele pleonasm cu fin (dif = fin =def) dar mă rog să spunem că miam dat seama că ştiu filmul şi da sunt bunicii mei actorii din acest film din 1940 şi culmea fericirii trecătoare sper bunica mea este vie. Doar dacă au uitat să actualizeze baza de date.

În această poză actriţa din rolul negativ are nasul lui Barbra Streisand. 
Căutam ceva şi am dat peste altceva. Viaţa e tare complicată.
Betsy Drake - 1923 mama lui Andrei Vicenţiu 
Cary Grant - 1904-1986 tatăl lui Vicenţiu
Anthony Quinn - 1915-2001 tatăl lui Andru Pascu 
Patrick G.Duffy - 1949 - fratele lui Andrei Adrian Claudiu
LuiGina Lollobrigida - 1923 - fata din prima casatorie a bunicului din partea mamei, mama lui Andrei Adrian Claudiu.
Daniel Gelin - 1921-2002 - tatal lui Andrei Adrian Claudiu
Peter Falk - 1927-2011 - tatăl lui Patrick G.Duffy şi al lui Adrian Claudiu.
Audrey Hupburn - 1929-1993
Maria Callas - 1923-1977
Martha Graham - 1894- 1991
"Ea a inventat un nou limbaj al miscărilor, și l-a folosit pentru a descoperi pasiunea, furia și extazul comune experienței umane. Ea a dansat și a facut coregrafie timp de peste șaptezeci de ani, în acest timp a fost primul dansator care a dat un spectacol la Casa Albă , primul dansator care a călătorit în străinătate, ca ambasador cultural, precum și primul dansator care a primi cel mai mare premiu civil ale SUA: Medalia Prezițiala de Libertate." 
Numai cei care nu simt arta ca pe ceva frumos sau necesar pentru spiritul propriu pot arunca în stradă o fetiţă de 19 ani.
"Graham was born in Allegheny City, which today is part of Pittsburgh, Pennsylvania, in 1894. Her father George Graham was what in the Victorian era was known as an "alienist", a practitioner of an early form of psychiatry. The Grahams were strict Presbyterians. Dr. Graham was a third generation American of Irish descent and her mother Jane Beers was a tenth generation descendant of Puritan Miles Standish."
Barbara Morgan 1900-1992 mama actriţei din rolul negativ al lui Rebecca
Charles Weidman - Jose Limon - Billy Archibald - Traditions, 1938
Citiţi descrierea criticului de cinematografie ce aberant este.
Mariangela Melato - 1941 
Da, deci pentru un rol negativ trebuie să fi de două ori mai comediant decât un actor de comedie şi anume propriile roluri ca să nu te afecteze sau să nu afecteze pe vizionari ar trebui să fi mai uşor de digerat pentru tine însuţi în viaţa de zi cu zi sau mai uşor de înţeles pentru sine, propria viaţă să fie mai simplu de înţeles sau ... .
Majoritatea (majordomul este şi el cunoscut de mine după un actor român) pozelor sale sunt realizate cu actriţa stând pe jos sau în posturi de balet. Figurina de balerină din film este un scenariu dar şi o obsesie care pe mine mă ajută să găsesc asta, că mama ei a fost rudă cu bunica mea, am vrut să spun prietenă.
Nu se pot copia pozele dar şi pentru mine yoga a însemnat un contact cu podeaua şi nu doar de la yoga ci din copilărie aveam obiceiul să prefer să stau pe jos decât pe scaun, modul meu de expresie a personalităţii sa regăsit apoi în yoga.
Dar ce este mai bine de ştiut acum este că tatăl ei nu putea fi şi bunicul meu din cauza culorii părului şi a ochilor. Oricât de ambiguă este viaţa (sau incertă) unui artist totuşi iubiţii sau soţii nu se prea confundă şi asta ştiu şi de la Laura. Dar ştiu certo că viaţa intimă a unui artist începe mult mai devreme decât a unui om normal şi asta deoarece sportul sau dansul dezvoltă intelectul şi modul de a relaţiona cu oamenii fiind (mult) mai superior decât la ceilalţi oameni. Multitudinea de oameni cunoscuţi şi varietatea lor poate da naştere sau poate trezi sentimentul de a fi căsătorit sau de a aparţine unui alt om mult mai devreme decât la oamenii obişnuiţi şi asta din cauza grupului sau a prietenilor mai mulţi decât la ceilalţi oameni. Şi iată deci un răspuns frugal - a fi opac şi a păstra o atenţie paranoică asupra unui alt om este o caracteristică a unui om incult, care nu citeşte, care nu vizionează un ceva de calitate, care priveşte înfundânduse cu totul la telenovele azi, şi deci are caracterul de a fura din personalitatea celui cu spiritul mai liber. 
Ca să readuc în această pagină un studiu personal legat de Paranoia - şi anume Paratiroidele - Tiroida este formată din patru bulbi aşa cum sunt ovarele două şi testiculele două (se găsea în cărticica pentru adrian năstase de la psd bucureşti sau oricum visavis de BCR şi a lui ion iliescu şi teodor stolojan, eu o copie nu am şi ştiu că era personalizată la desene). Persoanele care studiază obsesiv alte persoane (pot introduce tema Băsescu sau oricare altă temă de Preşedinte de ţară cu atât mai mult cu cât coperta acestor cărticele era cu Bill Clinton şi dintro revistă găsită la BCU) şi iată recitind parcă mie frică să scriu şi eu numele Băsescu alături de numele Băsescu pronunţat de ziarişti sau jurnalişti sau redactori de parcă pâna acum doar am ascultat şi am revoltat sau am ripostat deoarece mă deranja. Intrând în tacma acestora nu e bine scris tacma nui aşa, nu mă simt chiar confortabil deoarece nu este felul meu de a fi dar poate totuşi acest lucru mă va apropia de subiect, cel puţin aşa simt eu, este ora 5.01 deja scriu de la orele 3,45, nu întotdeauna pot dormi dacă am o preocupare nefinalizată sau nu am un gând viu de la cineva pentru mine sau un dialog. Cineva este abstract, este vorba de o formă masculină de prezenţă sau audiţie. Deci revin, persoanele care studiază obsesiv alte persoane desigur sunt ratate în viaţa lor, dar nici eu nu sunt mai grozavă din acest punct de vedere, dar deosebirea şade în faptul că unde el văd un eşec al lor eu văd un eşec tot al lor şi nu al meu. Oricum critica asupra vieţii mele (nu e viaţă) nu lipseşte deci sunt autocritică dar nu sunt implacabilă sau nu mă închid sau nu ... oare spun prostii pentru că eu mă izolez de mine putere destul de des din cauza faptului că nu îmi place să socializez de dragul artei sau de amorul artei de a avea prieteni sau a bârfi, deci nu sunt compasivă mai bine spus şi asta este o altă lege din yoga şi anume a diferenţia mila de sine de compasiunea faţă de ceilalţi. Compromisul faţă de ceilalţi este dat de ceea ce spun preoţii de azi, ei încriminează pentru ca apoi să le fie milă de ei înşişi deci nu implică sau nu se pot confunda în mulţime iată deci şi un răspuns pentru paranoia artiştilor de azi sau a faptului că se cred şi sunt filmaţi sau scrişi la ziar. Un loc să fie un centru de bucurie şi interes pentru sine devine o cauză de eşec sau de dispută, ceartă, divorţ. Privesc cu milă la Pepe şi mie scârbă, stau ce stau şi spun nu mă poate afecta faptul că accept să privesc în continuare această emisiune aberantă în loc ca Măruţă săl cheme pe Mădălin Voicu de exemplu sau pe cântăreţul Liviu .. nu ştiu cum, şi îmi dau seama că de fapt eu devin un acceptor a vieţii lui Pepe şi nu sunt, aşteptam o altă poză cu soţia lui şi nu venea ca în fostele emisiuni sau primele emisiuni şi spun cât stau eu să aştept poza cu ea să mă contrazic că nu este aşa cum miam format impresia eu de fapt fac o prostie şi anume accept ceva ce nu este de acceptat. Dragă pepe ai copii şi de la Oana dacă asta e supărarea ta mare, dar sincer îţi spun că eşti bolnav deja şi mult mai slab decât Oana adică nu o meriţi.
Deci vorbeam despre obsesia de a fura iubiţii, prietenii, arta şi lumea unui alt om şi iată am dat şi un exemplu edificator. Oare ce face Oana mă întrebam ieri, nu îi mai deranjează pe redactorii diicot şi de asta?
Ca şi le Bianca şi Botezatu care se afundă în aşa zisa lui muncă ca să scape de responsabilitatea de a fi bărbat. Minunat. Dar din păcate se instalează boala şi chiar decesul la astfel de femei frustrate de un drept al lor şi ei privesc sau se bucură încă de ura pe care o deţin în sufletul lor spunânduşi sieşi a ce bine am făcut ce trebuia aşa îi trebuie sunt în acordul mai multor persoane deci nam greşit cu nimic dacă iam dat papucii.
Ca un efect al paranoia - persoana furată obsesiv deci succesiv sau compulsiv ca şi la animalele de pradă care aşteaptă un moment de relaxare a viitoarei victime, că tot dau ei numai viaţa înfruptării şi a împerecherii la animale, dar din umbră fireşte pentru a nu fi observat pentru ca efectul să fie cel scontat ca la circulaţie bănească cu sconturi sau conturi sau scroturi că nu găseam cuvântul sau testicule, aşa deci persoana aceasta nu numai că este bătrână la suflet sau un nimic al societăţii, nici nu poate avea ceva bun în viaţa sa prin căsătorie sau procreere dar asta nu înseamnă că le este admis să se călugărească. Nu. Destinul lor este fie să se prostitueze cu bărbaţi de aceeaşi calitate sau infertilitate mai bine spus ca şi ele, ei, fie să aibe o viaţă fără copii, fie dacă are copii să şi păstreze, oricum nu poate face afaceri sau carieră şi am exemplul lui Ana Aslan.
Pe facebookul meu parcă erau persoane din alte ţări care mă apelau deoarece eu am scris în engleză câteva cuvinte de descriere a lui Ana Aslan ca pe o excroacă care a furat în fond personalitatea bunicii mele şi acum ficele de fapt nu fisa personalitatea mea. Şi nu numai că au furat ci au şi tânjit după viaţa mea. 
Ca să revin pentru astfel de persoane orice act ar face el altul decât prostituţia care nu poate deranja opinia publică - el fiind neproducător sau nefolositor oamenilor se poate contesta pâna la anulare ca şi cum nu ar fi existat şi la fel şi cu căsătoriile sau naşterile. Deci nulitatea atrage după sine inexistenţa acestui lucru şi izolarea sau marginarea persoanei care la "creat".
Fireşte aici este vorba despre revoluţie şi acest Guvern pe care eu o să îl combat întrun proces ca neexistând.
....
Sau ca să mai adaog din viaţa de teatru a cursanţilor yoga, prietenele artiste amândouă nuşi confundă vieţile sau prietenii sau iubiţii. 



Regele George al VI-lea al Regatului Unit 1895 - 1952. De aia nu e bine să vezi filme că apoi visezi ca sunt reale.







































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.